donderdag 9 april 2009

Presentatie Bronovo Op 8 april is in het Bronovo ziekenhuis is Den Haag een voorlichtingsavond gehouden over longkanker. Voor de pauze hebben twee longartsen gesproken over de diagnose en de behandelingen van longkanker. Na de pauze hebben Joke Davenne en ik onze presentatie gehouden met als rode draad het lotgenotencontact. In de pauze hebben wij met diverse mensen gesproken over de stichting, het inloophuis Haaglanden en in het kort overonze eigen ervaringen. Ook hebben wij “de Paarse Panda” gepromoot voor Sandra van Hek. Het was een waardevolle avond en de moeite waard voor de luisteraars in de zaal. Hiernaast zie je de diavoorstelling van de presentatie. Het verhaal moet je er maar verder zelf bij bedenken. Maar wie mij een beetje kent weet wel hoe het is verlopen.
Groetjes, Marjo

5 opmerkingen:

Ibella zei

Hoi Marjo,
Dat ziet er uitstekend uit. Mooi verzorgde presentatie. Lotgenotencontact mis ik wel in Groningen. Voor begeleiding kun je naar het Behouden Huys en dat is prima, heb ik hele goede ervaring mee. Met lotgenoten is het wel anders. Ik wens je hele fijne paasdagen.
Liefs Ibella

Ibella zei

Hoi Marjo,
Ik wil jou ook nog hele fijne paasdagen wensen en heb begrepen dat jij inmiddels bestraald bent voor de nekwervel, ook een 1malige bestraling. Ik hoop dat jij er net zo weinig last van zult hebben als ik en wel met goede resultaten.
Het boekje van Sander Simon ken ik ook en was ook verbaasd over de uitspraak van die gebroken benen. Het belangrijkste is inderdaad, dat je kunt blijven genieten van de tijd die je krijgt en ik wens jou heel veel succes methet werk wat je doet voor het longkanker info centrum.
Liefs Ibella

Esther zei

We hebben hier ook geen inloophuis...Sinds een paar jaar heeft een kennisje van mij (zij kan ook heel mooi zingen, maar meer jazz) een stichting in het leven geroepen, genaamd de Nije Stichting.
Ze doet heel veel voor mensen met (borst)kanker, omdat zij dat ook heeft gehad. Als je zin en tijd hebt, mot je maar ff googlen naar de Nije Stichting.
Je presentatie zag er verzorgt uit. Had het ook niet anders verwacht ;)
Vrolijke paashaas!

Dikke knuf Es

Sandra zei

Hoi Marjo,

Goh meid, wat heb je een rotperiode achter de rug! Maar na regen komt zonnenschijn zoals je gemerkt hebt, dus hebben we al een paar dagen van de zon kunnen genieten. Ik heb je presentatie gezien en die was luid en duidelijk! Ik ben trots op je. Ook op je veerkracht en positivieve inslag! Trouwens ook op je nieuwe foto. Je straalt van oor tot oor! :) Het was ook leuk die lotgenoten-signeersessiedag!
Ik hoop je binnenkort weer te zien!
Sterkte met de restverschijnselen!
Liefs,
Sandra :)
www.depaarsepanda.nl
depaarsepanda.hyves.nl

Hanneke zei

Hoi Marjo,

mooie presentatie, ziet er ook prachtig uit! en wat een swingende foto's ook van jou en je vriendinnen/lotgenoten. Leuk! Geeft energie en inspiratie.