woensdag 23 september 2009

Nieuw fotoalbum!
Ik heb mijn nieuwe lens uitgeprobeerd en de foto's kun je bekijken in het fotoalbum. Ook heb ik een paar foto's van mijn verjaardag er tussen gedaan. Deze foto's zijn niet met de macrolens gemaakt. In Alphen aan den Rijn wordt de hefbrug opnieuw in de verf gezet en om goed te kunnen werken is de brug ingepakt als ware het een echte Christo. Op een dag was de helft van de helft ingepakt en dat is een foto waard. (ook met de gewone lens 18-200mm) Met mijn nieuwe speeltje ben ik erg blij en ik zal nog meer met het ding gaan werken en vooral uitproberen. Hopelijk kan ik daar later wat van laten zien.
Groetjes van een blije fotogek!

3 opmerkingen:

Esther zei

Ach, vandaar dat ik zo vaak op de foto moest hahahahha.
ook marc is heeeeeel benieuwd naar jouw recept van de hartige taart ;)

Liefs Es

Anoniem zei

Hee Marjo,

mooie foto's hoor ... free lance fotograaf... is dat wat !!!
Tot vrijdag.

Groetjes Carin

Esther zei

Het spul heet triamcinolon aceton dectlis oleas basis cetomacrogolzalf. Veel plezier met het uitspreken hiervan ;)

XXX Es