vrijdag 31 juli 2009

Foto's Boottocht In de map rechts van dit tekstblokje vind je de foto's van de boottocht die wij met de stichting Longkanker hebben gemaakt. Foto 1 t/m 106 zijn door Marjo gemaakt en 107 t/m 148 zijn door Charles Huijben gemaakt. Foto 149 t/m 176 zijn door Kees uit Frankrijk gemaakt. Gitta Nieuwint heeft ook nog foto's gemaakt en die staan op http://public.fotki.com/gittam/
Wanneer je dubbelklikt op de foto kom je op de pagina van Picasa terecht en kun je alle foto's ook groot bekijken. Wil je een foto op je eigen pc zetten om te bewaren of om te laten afdrukken kan dat heel eenvoudig. Je klikt met de rechtermuisknop op een foto en je selecteert "kopiƫren" en je slaat de foto op je eigen pc op. Het is handig om vooraf een apart mapje aan te maken en daar de foto's in op te slaan.
Succes en veel plezier met de foto's.

Hartelijke groeten, Marjo

3 opmerkingen:

Esther zei

Hey hey Marjo,

Die vrouw op foto nr 54 is dat niet die vrouw die ook bij Sandra in Delft was. Zou toch echt zeggen dat zij dat was. Sorry ik weet haar naam niet meer ;)

Liefs Es

Ibella zei

Hoi Marjo,

Mijn complimenten voor de nieuwe nieuwsbrief. Het ziet er goed uit met mooie verhalen en onderwerpen. Ook jou stukjes zijn prettig om te lezen.
Ik hoop dat jij dit nog heel lang mag blijven doen.
Liefs Ibella

Anoniem zei

Hoi Marjo

Goed zeg dat je je zo inzet voor de stichting..ik ben benieuwd naar de nieuwsbrief. Kan je die op de site van de stichting vinden?

Gaat het verder goed met je? Deze maand weer een scan? Ik duim voor je dat het goede uitslagen zijn !

Liefs Caroline